varg..?

Har inte kunnat blogga pga lite rörigt runt omkring de senaste två dagarna!
menmen, nu hoppas jag att jag är tillbaka på ny kula!

Idag var jag till jobbet & lämnade in min lönerapport.
Efter det åkte jag till sötaste Linda på en snabbkaffe! <3
Sen hem och sen ner till sunne igen- Handlade & var ute med vovvsen!
När  jag kom hem igen slängde jag ihop en köttfärslimpa som jag sedan skar i 'portionsbitar' och frös in. Perfekt till Mickes matlådor!
Sen gjorde jag en lasagne som jag åt nu ikväll och så har Micke att värma sig när han kommer hem imorn!
Perry ! 

Imorse när jag vaknade å tittade ut genom fönstret var det en hund/varg på gräsmattan.
Ringde till svärfar och bad han komma hit och titta vad det va..
Som tur va var det "bara" en hund! ;D
Den ville aldrig ge sig av, så tillslut fick jag ta mod till mig att springa ut till bilen!
(gillar inte okända hundar)

Åkte till en stuga intill där det stog en bil jag inte sett förut!
Det visade sig ialf att det var dom som ägde den!
Phheew! Tur det gick så lätt att hitta ägaren!
Att dom inte letade efter den...?
Så nära vägen och allt!

Nu ska jag vila & bara va
,
ska ialf försöka mig på ett arbpass imorn!

Ha en fin kväll!

Tack för fina sms mina söta vänner!!

Det värmer!

Kommentarer
Postat av: nellie

ha en fin kväll du också! :)

2011-05-05 @ 19:54:46
URL: http://nelliiiies.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-06 @ 18:36:43
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0