action

Men herregud vilken härlig dag!! :)
Men egentligen får jag inte va i solen för tabletterna,
men med solskyddsfaktor 50+ så är det nog ingen större fara..?!

Så idag har jag druckit kaffe och så har jag druckit lite kaffe! *Kaffedarra*
Men nu får de fasen va bra, ringer torsby imorn (igen!) och säger att jag ska dit imorn! Dä mä basta?!
Jag blir ju inge bättre! :-@

Lite action är det faktiskt här på landet, släppte ut hundarna och de ger sig iväg som fasen & skäller..
Men antog att Elis bara fjanta sig eftersom glassbilsljudet var på tvn (vet inte varför, men han skäller alltid 'på' det..? något han börjat med nu.. Fjanten! ;p)
Men saken var den att det stog en ko utanför hagen!!
Rädd och i panik ringde jag Thony först, han svarade inte så jag ringde svärfar- som va så snäll och kom. Lagom till han rullade upp på gården gick kon in själv.. Wooohoo!
Ujamejna!
Jag är ju verkligen rädd för dom också... hehe!

Som jag sagt tidigare; Vilken tur jag har att ha så bra & snälla svärföräldrar!
Igår kom Lena och gick ut med hundarna åt mig! Guld!
Känns dumt när man är hemma men inte kan.
Jaja, snart bättre tider! :) Och som sagt, man ska inte klaga!

btw, alltid när jag ser på plastikturisterna får jag en sååån längtan till Thailand!
Vill ska dit igen!

Ha en fiin kväll! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0