tvärdöd!

Ingen är väl gladare än jag?
Jag har nämligen haft min mamma här som har dammsugit huset, hängt en tvätt & hjälpt mig bädda rent i sängen! (egentligen är det ju jag som ska göra sånt åt henne...?)
Nej, jag bad henne inte!
Hon ringde förut & frågade vad jag gjorde bara, så kom hon hit en sväng o åt mat med mig!
Sen kom hon på att hon skulle göra detta! (hon såg väl golven...) Jätte snällt &
det var guld värt mams! <3
Man känner sig 'handikappad' när man inte ens kan/får dammsuga själv!
Tur jag har alla snälla omkring mig!
En stor guldstjärna till min svärmor också som ser till att hundarna kommer ut!

Men jag får se detta som träning, att inte stressa omkring + att inte städa jämt! :)
Fast aaa, golven.. de måste ju liksom tas ofta. Hundar + Katter = MASSA HÅR!

Jaja, nog tjata om det!
Imorse när jag skulle åka till sunne va min bil tvärdöd!
Måste varit något som stog o drog ur den under natten, tror inte jag vridit nyckeln ordentligt.
Och det var ju jäkligt onödigt eftersom det är en krångelbil att starta med startkablar, så är det med modern "skit" :p
Jaja, min snälla svärfar lånade ialf ut sin bil.
Jag åkte till Anna som planerat- Kaffe & Blåbärspaj bjöds det på! :)
Jojjo, Nils & Alma var också där. Så jag fick se det som en bra omstart på dagen!
Va en trevlig fm!
Efter kaffe och "stri-ing" åkte jag & anna till Sunne för att lämna in ansökningar till utbildning!
*Håller tummarna*
Sen vart det hemfärd o lämna tillbaka bilen!

Nu ska jag vila ögonen en stund på soffan!

Min kära gubbe kommer väl om nån timme också, ska bli skönt att han kommer hem!
Varit en låång vecka! Söndag tills idag(kväll).
Det får firas m taco! ;D

Ha en bra Fredag kväll folket! :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0