tråkig lista, i brist på annat...

Vad tycker du om kärlek? Kärlek är väl härligt? :)
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja, Matilda!
Har du svårt för att bli kär? Ja..
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Beror på hur man ser det..
Gjort något riktigt dumt? Mm,
Gjort något du verkligen ångrar? Har nog alla?
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, jag säger det inte annars!
Vad hatar du verkligen? För mycket? ;p
Varit kär? Jag är ju kär! ;D 
Är du ensam nu? Ja, eller ja.. Micke & Calvert är i garaget?

SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? Micke
Fick dig att gråta? Pass
Du delade en dricka med? Öh, Micke? 
Du gick på bio med? Sara, Daniel, Sofie & Micke
Skällde på dig? Det vet jag inte?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kramat någon?
Jajamen
Pussat någon? Yes
Köpt någonting? Mat på Pekås :p
Sjungit? Njaej?
Saknat någon? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0