Sökes!

OJ! Nu var det visst ett tag sen jag uppdaterade!
Men har haft fullt upp!

Jag har jobbat under helgen, men på fredagen jobbade jag bara 13.30-17 .. Vi skulle nämligen till strandcafét på 'personalfest' ! :) Jag, Linda & Jessica "lyckades" väl gå hem sist.. För Linda & Jessica gjorde det väl inte så mycket? Men jag då ;p. Skulle ju upp0 05.40 !!
Men det gick bra & det var det värt, hade jättetrevligt! ;)
Lördag, Söndag- alltså jobb!
Och Måndag var det igår, då var jag ledig o hade fullt upp!
Gjorde ärenden, målade, tvättade Chevan & Chryslern + städade innuti, städade Mickes merca o dolade med lite allt möjligt. Hann även med en snabbkaffe hos Linda! :)

Idag har jag jobbat: 7-13.30.
Direkt efter jobbet mött jag upp Sara så åkte vi och tränade! Gôtt!
Tränade ca 45 min! Sen styrde jag hemöver..
Började packa ner köket i kartonger... phew! Närå, går att bra när man vet vad som väntar! ;D
Sen städade jag + städade bussen, och nu sitter jag här... Och här blir jag kvar! ;) trött!

Sökes: Snälla målarglada vänner under veckan & framöver.
Vi ska måla tak x 2 , En vägg, slipa + måla fönster, och en massa mer saker! ;)
Lönen?  Jag står för- öl, saft, kaffe, vatten, coca cola, pizza, kebab, sibylla eller vad ni nu vill ha :)
Sen lite xtralön är väl det trevliga sällskapet ni kommer till? ;P haha!
Intresserad? Ring/smsa/facebooka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0