På tiden

Det är väl kanske på tiden för lite uppdatering!
Min helg då;
På Fredag gjorde jag inte mkt på fm, halv två började jag jobba!
Lördag; Jobb till 13.30, sen åkte jag hem och målade plankor!
Men nu behöver jag hjälp av någon snäll själ att ta in dom & vända på dom!
Pappa kanske är snäll o kan komma!
Sen vare dags för grillning, Grannen thony skulle komma!
Vi grillade ryggbiff som jag lagt i marinad innan, supergott! ;)
Sen körde Thony caben en stund åt oss, va upp till Skarped.
Sen åkte vi vidare, hämta helen & co.. Sen vart det Selma!
..
Och då kan ni ju nästan tänka er att jag inte gjorde ett skit igår!!
Hujedamej, jag ska aldrig mer..... eller näe, ingen idé! höhö.
De enda 'vettiga' jag gjorde var väl att göra veckans matlådor åt gubben.. :)
Matlådor för Måndag - Torsdag, har ju jätte dålig fantasi ...
Så kom med förslag!? :)

Nee, kanske dags att hoppa ur morgonklädseln! :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0