Ny vecka

Hejsan!
Nu är det en ny vecka & jag ska tillbaka till jobbet efter 3 veckors sjukskrivning!
Men jag har räknat ut att jag har 17 dagar kvar att arbeta (och 25 dagar?) tills de är s e m e s t e r !
W I H O O O O ! ! ! :)
Och vad passar väl inte bättre nu än att jag har super ont i halsen??
När jag varit hemma så länge... Hoppas det inte blir värre!

I helgen har det varit tävling i Höljes!
Tyvärr fick vi packa & åka hem redan i Lördags!
Menmen, Micke körde jätte bra och fick dessutom köra alla 4 ggr innan det vart lite 'skrot' .
Så det var ju bra ändå! :)

Uhj, tycker det är drygt när M är på jobb nu! :(
Vill att han ska va hemma ju!
Menmen, han har inte varit ute så länge än.. så jag hinner väl 'vänja' mig!
<3

Nee, ska göra mig iordning lite nu! Synd att det blåser så idag, annars hade nog varit riktigt gôtt!

K ä r l e k :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0