Motivation

Tjollahopp! :)
Dricker lite kaffe, ska snart ta tag i lite städande här hemma.. Det ser att ut! :/
Lyckas att rota till det ja! ;p
Morgonen började med att måla lite 'bräer' till det "nya" datarummet!
Eftersom det blir större kök har vi satt upp en ny vägg & fått ett nytt rum! Svårt att förklara....
Det blir bra när det blir klart! :) ..
Men när jag väl hade motivation och lust att måla, ja då tog färgen slut :/
Menmen, hade väl iofs bara en kvar.. Sen måste det torka!
Hade ingen mer plats för dom, nya tag imorgon!
Målet är att snickaren ska komma till veckan om han har tid!
Så jag måste bli klar..
Seg jag känner mig med allt, :(
Men allt drogs ju ut tre veckor när jag vart sjukskriven, för jag hade faktiskt precis börjat med målandet när jag vart sjukskriven!

Efter jag städat ska jag göra mig iordning för en tripp till Sunne - Köpa mer färg + att mamma ringde & sa att det finns mat om jag vill åka dit o värma mig.. Hon jobbar men, snäll hon!
Hon vet väl mina matvanor när jag är själv.....

Sen ska jag träna med hundarna, tränade bla leta & så igår. Gick kanon! :)
Har man en boll eller köttbit så går det undan! ;)

Hoppas att alla får en fin dag, trots blåsandet! :(

Jag är ledig i två dagar! ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0