man kan tro att jag blivit smart.... ;p


Det blev ingen åska, Pheeew!
Hoppas på att det inte blir heller !!

Idag har jag varit till jobbet med några papper + fyllt i min semesteransökan! Wey! (heter det så?)
Sen gick jag ner till Linnea för där vankades det kaffe. Emma C var där.
Sen kom även Emma S, lille Lucas & Carro!
Och Lucas va nog det sötaste jag sett! Vilken liten charmör! :D
Det var kul att äntligen träffa han och mina söta vänner.
Det händer inte allt för ofta...
Som sagt; Man får passa på att dricka kaffe med goda vänner när man bara får vila! :)

Nu är det äntligen kväll, se på BB sen sova!
Äntligen kväll = Ny dag på g. ;p ;D

Ha en fin kväll! Kärlek :-*

Om ni tittar på bilden.. Det är ju nästan så man kan tro att jag gått å blivit smart..
Men tji fick ni för det ;D..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min vackra vän, du är smart ;) Kul att du kom på fika förut, underbart att se dej! Puss <3

2011-05-12 @ 20:44:18
Postat av: Anonym

Söt du är! :) Det var himlans trevligt, måste göras om! Snart... Puss <3

2011-05-12 @ 21:02:17
URL: http://mylifeisamystery.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2011-05-12 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0