Full fart !!

Idag har det verkligen varit full fart !! :)
Har hunnit med hur mycket som helst, mest  'måste-ta-tag-i-saker' ..
Torkat, plockat, rensat, tvättat, städat (stoorstädat ngra rum), långpromenad + lydnad m hundarna (gick jätte bra!)
Ska strax gå ut och göra ett 'sista race' med dom! Sötnosarna mina!

Igår va Sara & jag på tutbingo!
Man kan ju inte göra annat än å skratta, så fort vi hade nära till vinst är det någon j*kel som tutar! :p
Menmen, det är bara trevligt att vara iväg också!

Uuh, jag har ett sånt halsont som inte verkar vilja ge sig.
Började med att jag vart förkyld.. Förkylningen vart borta, ikke halsontet!
Imorse va jag snorig igen & halsontet har då inte gett sig!
Tycker man brukar ha ont morgon & kväll, men nu har det varit hela tiden!
Kanske det är så att immunförsvaret är "nere" ?
Jag brukar inte vara sjuk ju ?!
Nej, nu har jag allt varit gnällig på senaste tiden vad de gäller sjukdomar??
s k ä r p n i n g !

Jag har haft en jätte bra dag! Har ni?
Puss & Hej ,  k ä r l e k ! :-*

Har haft väldiga funderingar de sista dagarna, tänk om man kunde va såpass att man kunde genomföra något nån gång också !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0