Cirkus Hatten!

BRR! Va kallt det är ute .. Känns nästan som höst? :(
Idag har jag ialf varit på Sommarfest m. Linda & Stina! :)
Det var Stinas dagis som hade avslutning!
Synd bara att det var sånt väder :/. Men 'cirkus hatten' var lika bra ändå..
Stina va Cirkusdirektör  - duktig så! :) , alla var så duktiga.. Jag vart nästan rörd! :)

Imorgon ska jag på återbesök i torsby!
Får vi se vad de säger!

Under tiden jag var på cirkusföreställning var hundarna hos mamma & pappa!
'Långpromenerade' & mätta när jag hämtade dom! :)
Så fort jag kom hem hoppade jag i pyjamasbyxan och gick upp...
Så nu sitter jag här under täcket å blippar på datorn!
Hade varit kul om M varit hemma nu, Mys&Film väder ju! :)

Jaja, Ha en fin kväll. Kärlek :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0