åskoväder?

Jag som läängtat så efter Maj!

Iallafall, tro't eller ej.. Fick komma till Torsby idag efter jag ringt dom!
Sjukskriven tom 22a istället nu, alltså ytterligare en vecka!
Jag får passa på att dricka kaffe m goda vänner nu när jag måste vila.
För lite folk måste man ju träffa, annars blir jag nog galen!
Jag som jobbar på ett äldreboende där man träffar folk hela tiden! :)

Nu är bilen parkerad på gräsmattan, nääära dörren! (kalla mig tölig om ni vill..)
De säger att de ska bli åska och efter förra årets åskoväder(!!) blev jag fasen rädd för åskan!
Den natten var inte trevlig- blåste upp till halvt storm, regnade, small i ett, blixtar så det lyste upp hela tiden, som att en lampa skulle varit tänd!
Så all respekt till åskan!

Nej, Big Brother kallar. bästa att dra sej.. ;)

kärlek till er :-*


Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

vilken otroligt söt hund i headern! =D

2011-05-11 @ 23:36:40
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: Ida

Fin blogg :)

2011-05-12 @ 13:05:48
URL: http://indra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0