Min tid framöver/baköver... ;p

Hej!
Längesedan jag bloggade nu igen, men ni var ju förberedda på det..? ;)
Det händer sjukt mycket nu, är rätt mycket runt omkring!
Rallycross + köksbygge! Bra kombination?! ;p

Har ialf fått in golv i både hallen & köket, vart sjukt nöjd! :)
När mattan bara låg i köket vart jag osäker.. (som med allt annat! :p)
Men när den kom in i hallen såg jag mer en helhet..
Och jag tror att det blir bra! Det måste det ju bli nu...
Vedspisen börjar få sin "rätta plats" , det börjades det med igår & även idag!

Semester har jag också, mitt i röran!
Jag undrar jag om vi får plats själva snart...
Nya + lite av det gamla köket är i vardagsrummet just nu!
Egentligen kunde jag nog ha haft sen semester ändå, med tanke på att jag går upp klockan sju...
Menmen, jag ska inte klaga! Jag får ju ett nytt kök !!

Och just precis nu har jag tagit emot diskmaskinen och hällen!
De ringde och sa att de va i v:a ämtervik typ vid åtta..
OKEJ ?! Vi hade ingen aning om att det ens skulle komma idag!
"Jisses, var får vi plats med det?" - tänkte jag!
Men tur att det inte var alla vitvaror.. Hmm.. Kyl & Frys, rubbet! ;p
Då hade jag fått lite lätt panik faktiskt! ;) När man inte har planerat det..

Helgen (eller ja, fredag & lördag) har vi spenderat i Strängnäs på Rallycross!
Tyvärr ingen final, men bra kört av gubben!! :)
Kom hem ganska sent på Lördag kväll, hyrde film & skulle mysa!
Men då ringer Possa och frågar om vi inte ska med till Arvika- Olssons brygga!
Men det var ganska onödigt att åka dit, med tanke på vad klockan va! :S

jaja, nu vet ni lite vad jag pysslar & har pysslat med!

Jag återkommer, jag lovar!

Puss & Kärlek till er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0