Godmorgon!

Godmorgon bästaste ni .
Kikade just på statistiken över hur många som läser bloggen nu, med tanke på dålig uppdatering!
Men ni är ca 20 st som är söta och läser än .. Var ju typ de dubbla förut, lite mindre/lite mer.. menmen.
De/Ni kanske hittar tillbaka! :)
Ni ska se att det blir bättre med uppdatering när jag inte har så mycket omkring.

Nu ska vi se vad min dag har att erbjuda:
Nu funderar jag på om jag skulle åka till mormor och få mig lite frukost! ;)
Men hon har nog inte gått upp än!?
Sen vid tvåtiden ska jag till sötaste Linda på fika! ♥ Längesen nu! ;/
Sen ikväll kommer Linnea & Mås .. Vi ska göra lite affärer.. haha, de lät bra va?? :p
Och sist men inte minst kommer Micke hem! äntligen!

Hörde just på tvn att det är brist på vårdpersonal i sommar, inte konstigt med tanke på den dåliga lönen kanske?
De som flyttade fram sina semveckor till i höst fick 5000 kr! :O

Jag fick ett sånt fint inlägg på facebook igår/idag;
Linnea Sundström skrev:
De finns vänner, å så finns det några få speciella vänner. Jag är så tacksam att jag har Emily Emmy Frisk, du är en underbar vän som alltid kommer ha en förbannat stor del av mitt hjärta. Jag älskar dej min ängel, tack för att du finns!

Visst var det fint skrivet? Sånt där gör mina dagar!
Jag vart alldeles tårögd! :-*
Och givetvis tycker jag detsamma till Linnea!

Hoppas alla får en fin dag så hörs vi .. Puss & Kärlek till er där ute! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0