dåligt m uppdat.

Nu är det verkligen dåligt med uppdateringar ifrån min sida!
Men har inte haft tid/ork/lust. Så ja, liten bloggpaus kan vi kalla det för att jag har nu?
Har fullt upp, bloggar när tid finnes.. Så vet ni läget varför jag inte bloggar! :)

Men ska ialf försöka klämma till ett inlägg nu!
Köket är på gång, brått blev de!
Ifrån att vi inte ens skulle få veta leverans datum på det så kommer det på Fredag!
ojoj, snabba ryck!! :)
Men det är bara bra, så kommer de in någon gång!

Min helg då;
Fredag:
Förberedde inför rallycrossen, hälsade på Sara & vi rastade caben i de fina vädret! :)
Lördag: Upp 07.00 & ut på promenad med hundarna, var jätte varmt redan då ~ 19* .
Åkte till Arvika på Rallycross! Gick jätte bra för Micke!! :)
Slutade med en 5e plats i C final.
På kvällen bestämde vi oss för att åka till strandcafé och äta mat!
Sara var så snäll & körde hon! :) Givetvis hade vi caben- Cabväder ju !! :)
Hämtade upp Helene & Simon innan vi åkte dit.
På strandcafé vart det god mat & dryck! ;)
Söndag: Upp runt tio tiden & plocka ur allt ur köket!
Sen var det bara att riva!!! :)
Så nu har jag absolut inget kök, men de är pågång med ett nytt ju! w i h o o o !
Köket nu = Vardagsrummet! ;)

Och igår jobbade jag till 13.30 .. Pysslade lite när jag kom hem!
Sen somnade jag en halvtimme på soffan! oops! Men var jättetrött...
Jäkla åska som va igår, rädd...

~ Slipa + Måla 4 fönster, måla tak o brädor!
Någon som vill hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0