tjipptjopp

Då klämmer jag till med ett inlägg igen då :)

Har börjat jobba igen, började igår.. efter lite över fyra veckors semester!
Sista tiden på semestern spenderade vi i NorrlandRallycross m. lite inslag av semester!
Vi bodde på Pite Havsbad och Kalix havsbad.. Och så bodde vi vid bröderna Öhman en natt! :)
Det var Jag, Micke & Calvert som drog iväg med bussen!
Svante och hans familj var också med, fast med egen husbil :)
Hade det jätte trevligt & mysigt på den "lilla" norrlandstrippen/semestern!

Annars då under semestern?
Nääe men.... Hade gärna tagit fyra veckor till..... ;)

Vad har jag gjort idag då?
Slutade jobba halv två, åkte hem och hämtade hundarna för de åskade bra i Sunne!
Tänkte ifall de var rädda, men hemma åskade de inte ens?
Sen åkte jag till mamma- Hon bjöd på lunch! ;)
Efter det åkte jag hem igen, Sara kom på kaffe!
Sen ner till Sunne igen! (Jäkla åking...)
Vi åkte till 'Järnboa' & Lerans och tittade efter panel, sen hem till henne och drack kaffe!
Gick ut med hundarna en sväng där, sen åkte vi och handlade & efter det åkte jag hem! :)
Kom hem; Fixa m lite allt möjligt, duschade, ut med hundarna igen!

Helgen då?
Ja, vi kom ju hem på Fredagen! Så då hade vi bara mys i soffan till en film!
På lördag sov vi lääääänge, alldeles för länge kanske?
Men tänk på att vi åkt 115 mil... ;)
Iallafall- när vi vaknade slängde vi oss iväg till Ikea!
Var tvugna dit och köpa bänkskivor till köket, de vi beställde i Sunne va fel! :/ annars hade de mesta varit klart när vi kom hem om de inte vart fel! menmen!
. Vart inte mycke den dagen mer än den turen!
Sen kom Emma & Drugge och hälsade på! trevligt! *
Efter ett tag dök Sara, Daniel & Sofie m Chaufför upp..
Sara hade 'raggat' med oss till Torsby på Countryfestivalen!
Bra avslut på semestern! ;)
Och på Söndagen slappade vi hela dagen!
Det var huuur länge sedan som helst (känns det som ialf?) som Micke hade tid med en hel slapp dag!
Så den söndagen kunde inte bli bättre! :) ♥

Jaaa, nu har ni en lite uppdatering igen!
Kvällspromenad m. dogsen- Check!
Dusch- Check!
SOFFLÄGE! -NU!/Check! ;)
 
Vi höras! :)




Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Var gärna med i Dagens Blogg hos mig! :)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html

Kram

2011-07-25 @ 15:45:53
URL: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Gullig blogg du har ^^

2011-07-25 @ 16:18:06
URL: http://m1m1.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0