middag = kexchoklad...

Hej i det fina vädret !! :)
Sitter och smaskar på en kexchoklad, och det är min middag idag! ;p.
Nyttigt....

Idag är det Torsdag det betyder att Micke kommer hem, alldeles strax faktiskt.
Men det blir bara hej/hejdå för jag ska nämligen va chaufför..
JA, det är sant.. ;p. men inte länge! Ska upp imorn!
Men jag tänkte att vi ialf kunde säga hej till varandra innan jag drar! ;)
Sen är det väl bra om någon är hemma med Elfis!

Har jobbat idag ~ 7-15.30 , jobbade över lite..
Vi hade sommarcafé!
Varje avdelning har hand om sommarcafét två varsina ggr under sommaren!
Idag var temat Musik! Det var trevligt, med melodikrysset och grejer! :)
(för er som inte vet?! så jobbar jag på ett äldreboende)

snart så-snart så är köket invigbart! :)
skulle vilja visa er lite bilder, men kameran är helt död och i allt stök vet jag inte var laddaren är!
Men jag ska kika efter den någon dag så ska ni se... :)

Imorgon jobbar jag till 13.30 sen tar jag helgen!
Tur Micke kommer hem, så man slipper skaffa 'barnvakt' .. :)

Nu drar jag mej, ha en fin sommarkväll! Puss :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0