kvällsdopp!

Go'kväll
Tänkte klämma in ett blogginlägg innan jag ska sova!
Har tagit mej ett kvällsdopp i sjön vid oss! :)
jag, sara & chevy var ner, tro det eller ej- det var skönt i vattnet.
Men det tog ändå ett tag innan jag doppade mig.. Badkruka....

Min dag då:
Har varit på Hår & Kroppsverkstan och blivit ompysslad! :)
Sen åkte jag till mamma, hon skulle bjuda på mat.
Tacos bjöds det på! mums! ;)
Efter det åkte jag hem och så kom ju sara så vi badade!
Och nu har jag gjort klart det sista i husvagnen!

NU ska jag försöka sova,
Jobbet kallar imorgon!

btw, fryksdalsdansen nu! (en "dansfest" här i byn) vilka av er ska dit?
Själv jobbar jag Torsdag & Fredag så då blir det inget!
Men sen har jag ledig helg så vi får se ... ;)

Godnatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0