Goförmidda'

Goförmidda' !
Just städat klart husvagnen-
Bara lite disk kvar så är den klar sen!
Kom på att jag har en buss att städa också, hmm.. tar vi en annan dag? ;)

Elis verkar som vanligt även idag, pigg & rastlös.
Men!
vila i någon dag här nu och se så allt passerar som det ska!
Tänk vad dom sitter i ens hjärta de som djuren! :)
Chevy & Elis fick sova i sängen inatt, de får de oftast inte!
Lite regler ska de väl va, eller är jag hård? Hur har ni det med era regler till hundarna?
De får ju heller inte vara i tvrummet! elak matte jag är va? ;)
Men gissa om de sov tätt intill? En på varsin sida hade jag- tätt!
Men guud sô gôtt ;D

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, ska till världens bästa frisör sen! ;) Sara!
Ringde till mamma och frågade om det är ok att hundarna kommer under tiden!
Jag vill inte lämna han själv än, ifall han får ett "återfall" och sen ska han ju ha mat x 6 så!
Det blir typ varannan timme! :S
Tur jag har min mammy när man är ensamstående mor under veckorna ! ;p :)

Vilket fint väder det är ute då och här sitter jag framför datorn? Inte ok!
jaja, ska betala räkningar nu... kul, eller inte! ;)

Ha en bra dag! Puss :-*

Tack för alla tips m iPhone & abonnemang!
Har ff inte bestämt mig om jag törs binda mig så länge! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0