Velig Vecka!

Hej mina söta!
Hoppas allt är bra efter 'alla helger' .. :)
Jag är väldigt 'dagvilsen' känner jag- ligger en dag före hela tiden!
Hade Måndag igår..

Igår var vi på isen hela dagen, eller ja.. till två. Började jobba kl tre.
Kändes som hela dagen för vi va där så tidigt.. ;)
Det var sk tävling där, på appelongen.
Micke provkörde den "nya" celican.. den är ju fyrhjulsdriven och det är han väl inte riktigt van!
Jag provkörde den i Lördags här i Årås (på grusvägarna).. Och jäääklar va kul det va :)
Micke sa till mej att hålla på gasen i kurvorna, och det gjorde jag minsann!! :)
Kan faktiskt erkänna att lite rädd vad jag själv, men de blir en jäkla 'kick' också!
Körde t.om fortare än Micke i kurovorna, får jag väl vara liite "stolt" över? hihi

Idag har jag jobbat ~ 7-13.30
Sen åkte jag och handlade lite, va in på Åkes El och köpte tre lampskärmar!
2 till datarummet och en vit lampkjol till köket, men den sätter jag inte på förän de blir nya gardiner.
Man får lov att "spara" lite så ibland! ;)
Sen åkte jag till mamma och hämtade Elis.. Hon hämtade han hemma hos oss på fm.
Tränade lite Hund&Katt, sen var hon ute och gick med han.. Både på Sunne och hos henne!
Så han sooover så gôtt nu! Och matte är glad för de :)
Uppskattar hjälpen!! 
Chevy är fortf på vila, men snart ska vi väll kunna börja gå lite!
Man känner sig så taskig när hon inte 'får' bli med på promenad. menmen! 


Om jag ska vara riktigt ärlig sitter jag redan i pyjamasen!!
Är jätte trött, så nu är det endast soffan som gäller heeela kvällen,


Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0