snö snö och lite mer snö

.. Nu får det väl ändå vara nog?
Men jag har hört att det ska snöa i tre dagar till, undrar om det verkligen kan va möjligt?!
Då kommer vi att vara insnöade!

Har jobbat idag, till halv två.
Sen åkte jag & handlade, efter det till min söta mormor på en snabbvisit!
Och till sist åkte jag till min söta vän Linda på kaffe,
- Jojjo, Nils & Alma kom & fikade också!
En mkt bra eftermiddag må jag säga!!
Det är då man mår som bäst..
Sen åkte jag hem och skulle börja m maten, Micke önskade pannkakor.
Men jag kom ju på att jag hade köttfärssås infryst.
Så det fick bli spagetti, köttfärssås & lite vitlöksbröd ;)
- Slapp och enkel matlagning idag må jag säga!
Vet inte vad de blivit med mig, har inte så stor lust till att varken laga mat eller städa.
Eller några sysslor alls!!
Hoppas det blir ändring på det, kanske får ny/mer energi efter resan?
Imorn jobbar jag, sen är jag ledig i tre dagar. Känns som det var längesen jag var ledig 'så länge'. Så det ska bli skönt :) Kanske hinner med lite isåka också?
Och nååågot här hemma..
Jag skulle faktiskt ha jobbat fredag, men jag tog ledigt. Tjoho!!

Jag är himla trött så- får man gå och lägga sig då? Lagligt eller ej?

Hm, det märks.. Ha en fin kväll!

* M a t i l d a * - alltid i mina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0