Riskakor!

Det är fasen nya grejen det- med ostsmak el gräddfil/sourcream.. woho va gôtt det är.. eller hur Linda?? :)

Idag har jag varit till skattkärr m bilen- verkstad, tvättade även bilen i kd.
Var nått rullband man åkte in på och i början stod de en och hade avfettning(?) på och spolade m högrtycksgrej innan den 'riktiga' tvätten. Bra må jag säga!! :)
Så nu blänker pärlan lite! Den va ju aniiingen skitig innan! Man får nästan skämmas! Men jag & bilar, njaae...

Sen åkte jag till mamma och hämtade Elis, han var där på katt träning när vi var borta :)
Han gör de ju inget m katterna, är väl de att katterna ska vänja sig! Men det går bra!
Han är tröttis nu, brukar han vara när han kommer hem ifrån sin 'mormor' :)
Sen åkte jag till Sara på en snabbkaffe, hon kommer imorn och hjälper mig med lite målande!
Guld värt! <3

Och nu har jag plockat lite här hemma, går sakta men säkert fram... Puuh!

Ne folket dags att göra mat har lagt några kycklingfileér i marinad och till det; Potatiskroketter, Pepparsås & Sallad!
Men imorn blire den riiiktigt goda maten! ;)

Hejda!!

Tio poäng för den bilden eller? haha, Utmärkt!! Fååånigt- JA!! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättegott, säkert, men det STINKER!!!!!!! Uääh! :)

Puss <3

2011-01-07 @ 20:15:37
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0