Nätshoppping!

.. Mm, nätshopping är alldeles för 'farligt' & lätt!
Nu har jag handlat igen.. :)
Men jag & Linda har kommit på att man får kalla det för hobby, eller? :)
Ja-a, vi säger det :) För annars har jag nog ingen hobby ;)
Det enda är väll att vara 'husmor' på rallycrossen isf! ;D
.. Det kanske man också kan kalla för hobby, för isf har jag faktiskt 2 st. :p Haha!
Men den här gången blev det (tro det eller ej) inga skor!
Linnen, Bh, Trosor & Cardigan!
Det är nog det jag handlar mest, men det är sånna 'bra-att-ha-saker'.

Idag har jag jobbat ~ 7-16.. Helt ok! :)
Detta är min jobbarhelg, är man inställd på det så är det helt okej!
.. Men helgen är ju alltid ngt 'speciellt', tror jag det är för alla?
Tyvärr är helgerna alltid för korta, man hinner inte 'helgaktiviteter'.
Det blir oftast inget av nått - Slappt. Men det gillas det med!
Och att ha 'sin helg' är också bra- varannan helg!

Efter jobbet åkte jag & handlade.. Sen placerade jag mig genast i köket och vid spisen!
Var jätte hungrig!

Idag bjöds det på Pastasallad- Recept by Ewa på jobbet. :). Supergod!
Fast jag har lagt till en ingrediens - Kyckling!
Kyckling är nått som jag alltid tycker är gôtt!
Vart jätte mkt över- så nu har man matlåda + 'hemmamat' ..
.. Alltid bra! Nu tycker jag det är jättebra när det blir mat över som man kan frysa in. (inte pastasalladen då...)
Iochmed att vi haft en minifrys förut kunde jag knappt storhandla eller frysa in, man fick liksom välja :p
Men nu fryser jag in saker som en tok i vår nya (för mig) stora frys! ;)
+ att jag kan handla massa fryssaker :D

Hm, skulle köpt träningskort idag.. Men glömde igen!
Måste ta tag i det till veckan!!!

Nee, jag är trött ja.. Är det lagligt att lägga sig nu på en Fredag?
Det är det nog, micke är ändå i garaget. Det är jag & Rut (katten) i soffan så!
Han (Japp, Rut=Han) går nog gärna med upp också!

Fasen vad mycke onödig/tråkig/oläslig skit jag skriver :p
Men ändå har jag fortf många läsare.
Nåå, Vilka är ni?? Skriv en kommentar, kul att veta! :)

Trevlig Helg! Puss & Kram



Rut - Något slapp? Han zznarka & sov så gott vid husse! :)



Elsa - Också en han, tokigt de kan bli ibland.. men han är söt för de? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0