Måndag, igen..

HejHopp!
Jahapp, då var det Måndag igen då!
Helgen har varit bra.
I Lördags hämtade jag Sara, hon skulle hjälpa mig med lite målande :)
Så dörrarna och listerna blev målade.. Bara listerna i datarummet & ner till källaren kvar + källardörren!!
Pheew, vad skönt att de äntligen 'tar sig'.
Tusen tack min vän för hjälpen, guld värt! <3

Sen satte vi på en stek.. :)
Efter målandet skjutsade jag hem Sara, åkte hem & plockade lite.
Förberedde inför maten, Sara skulle nämligen komma tillbaka och äta av steken också ;)
Så vid åtta tiden kom hon & Daniel.
Till steken åt vi hasselbackspotatis, sallad, baguette + att Sara lärde mig att göra en gôr go sås! ;)
MUMS vart det !!
Sen spelade vi lite kort, tog nån öl/vinglas och hade det trevligt!!

Och igår var det ganska stilla här hemma, Micke & jag tog en tur på skotern.
Åkte till finnfallet och åt lunch, ingen vidare mat :S .. eller ja- ätbart var det väl...
Sen så körde vi fast borta i Årås så jag körde 'lös' och Micke buttade på..
När vi kommit lös så skulle Micke köra fram och jag stog bakom skotern och gjorde nått med skorna.
Tittar upp och han gasar till - Gissa om jag vart en snögubbe?? :)
Hjälmen vart fylld av snö & även jag!
Haha, men vad vi skrattade. Jag skrattade efter "chocken", Micke skrattade desto mer. :P
Snällt hörrö!! ;)

Idag har jag jobbat, till 13.30. Efter jobbet åkte jag hem till doggarna.. Tog en promenad med dem.
Sen ner till Sunne igen för att sola & bli ompysslad av Sara!! :)

Och min kära sambo är i Norge på jobb.. Det är allt lite tomt när han varit hemma så länge och man inte är van att vara ensam! Men jag ska nog klara mig.. ;)

Imorrn ska jag kika in på Mug tänkte jag och se om de har några 'gympaskor' till mig!
Välbehövligt!
Sen kanske man tittar in i några fler affärer också.. ;p

Ha en fin kväll! puss, hej

Kommentarer
Postat av: Linnea

älskade vännen, du vet att vill du ha hjälp med att måla klart resten så är det bara du hör av dej! :) Allt ja begär är en kaffeköpp! :P Miss you, you know! <3

2011-01-10 @ 22:20:12
Postat av: Anonym

Söt du är vännen! :) va kan dricka kaffe utan att måla också! Saknar dig med!! PUSS!

2011-01-10 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0