Knutgubbar..

Blev just påminnd om att det var knut, och jag vill inte ha hit några knutgubbar- absolut inga stora!
Så jag blev ganska 'kveck' upp.. Så nu vart jag tidig i säng. Ingen knutis får ju tro att jag är hemma/vaken! ;)
Tycker de stora knutgubbarna är lite läskiga! Man har kanske ingen aning om vem som är bakom knutmasken.
.. Dessutom har jag inget godis till småknutarna, bara till storknutarna isf!
Men iofs är de väll ingen risk att ngn får för sig att knuta här hos oss i 'åävlaan'.
Värre för er i SunneCity ;) - Göm er!! Hihi.

Idag har jag jobbat till 13.30. Sen åkte jag till Åsa på fotvård och vaxning av ben.
Pappa hade varit snäll och hämtat hundarna..
Så jag åkte till mamma- fick mat; kyckling, ris & currysås. Älskar när mamma gör det! :) 'mamma mat'.
Efter maten åkte vi ner till sunne och gick ut med hundarna. Snällt att hon ställer upp och hjälper mig så!
Efter det 'snålhandlade' vi 1o kronors varor på ICA! ;p

.. Och nu är jag hemma! :)

Måste bara säga att jag va vääldigt nöjd m Elis träning vi gjorde igår!
Kan om han vill :)

Ha en bra kväll.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0