Helgen

hoho, nu var jobbarhelgen klar och det kändes som den var det i en grisblink ;)
Men iofs jobbade jag ju bara 16-20 igår :S .. Så den arbdagen gick till diesel, hehe.. nejmen kan vara skönt m kortturer också! :)

Igår vart det en långpromenad på fm.. såg ju så himla härligt ut ute, solen sken..
Men nej
, det gick bra på vägen 'dit' men när jag skulle gå hem.. oh jisses- vad det blåste!
Kändes som man stog still när man gick, och när Chevy vände sig om stog hennes öron rätt ut av blåsten, hah! :)
Efter promenaden gjorde jag mig iordning för att åka till svärmor & svärfar på lunch! Gôtt!
Efter lunch & kaffe åkte vi skoter lite grann, kul.
Sen var det dags att bege sig hem för att göra en fruktsallad jag skulle ha med mig till jobbet!
Efter mina fyra timmar på jobbet åkte jag hem & placerade mig i soffan :)

Idag har jag jobbat ~ 7-13.30, Så det har varit en kort helg :)
Bra dag på jobbet också!!
Efter jobbet & jag och handlade, skulle bara ha några saker som fattades här hemma.. tror det var 4 st.
Kom ut med två påsar, typiskt!
Sen åkte jag hem - Gick ut & gick med två promenadsugna vovvar!
Efter det åkte vi lite skoter, åkte till Bräcka & Hem igen.. åkte till Mickes mormor. Men det vart bara en snabbvisit, mörkret föll på...
Och nu sitter jag här :) Har plockat lite & förberett inför dagens "middag" - Tacos!
De som fattas nu är väl egentligen bara Gubben, men han är ute på lastbilsuppdrag!
Hoppas han kommer hem snart, annars svälter jag ihjäl.. hah!

Imorgon är det ny vecka igen, jag jobbar heeela veckan! :)

Nee, ha en fin kväll.. för det ska jag ha. Taco&FilmMys! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0