Har ialf hänt några småsaker.

Lite bilder ifrån mitt lilla hem! :)
Det har hänt endel småsaker..
(I Garderob och m dörrar)

¤ Dags för Middag!




¤ Har ialf tagit bort julduken & tomtarna, staken får vara ett liiitet tag till.



¤ Har fått upp en tavla & bytt lampskärmar. Men skärmarna syns ikke väl!



¤ Dörr klar & vit. Bara handtag & lås som fattas, när nu det kommer upp? :O
Obs! det är maskeringstejp runt dörren! inte kladd ;)



¤ Den finfina lyktan jag fick av svärmor tyckte jag passade där? Himla fint på kvällen när den lyser!
Och det är finare i 'verkligheten'. Bilden vart inge bra ;)



¤ Spegel och ännu en 'skohylla' uppe, kommer fler....



¤ Den andra garderoben uppe m dörrar, bara handtag som fattas även där.. hm.. ;)




Bredvid garderoben ska jag täcka den vita dörren och hörnan där med svart tyg.
Kommer att hänga upp två 'kedjor'.
Där kan jag hänga stövlar och underst smycken el skärp, scarfar eller vad som helst..
Vad tror ni? Svårt att förklara!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina bilder, vännen! Det blev ju en jäkla skillnad med dom vita dörrarna- kul! :)

Och kedjorna i garderoben kommer bli hur bra som helst!

PUSS

2011-01-11 @ 19:03:38
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0