Gott Nytt År!

Gott nytt år allesammans!! :)
Hoppas alla hade en bra nyårskväll/natt?

Själva var vi hos mamma & pappa..
Pappa och jag skulle laga mat tillsammans, skulle vart där 18.00 men vart lite sen så jag ringde han.. Och då sa han att han väntade på bärgare för han hade kanat i diket, typiskt..
Och där stog jag själv med all mat som skulle göras,
dessutom försenad..
Med lite lätt panik och stress hann jag färdigt m maten precis i tid :)
Det jag bjöd på var - Hasselbackspotatis, ädelostgratinerad fläskfilé, lite god sallad och gott bröd till det. Muuums!!
Sen vart det dags för kortspel, Chicago :). (får inte glömma att säga att morbror var där också.)
Pappa hann jämt att vinna till tolvslaget :)
Då var det dags att skjuta raketer, men det var bara 'gubbarna' som var ute och skjöt.
Mamma & Jag stannade inne med djuren.
Hennes katter & våra hundar!
Nästa år ska vi prata m veterinär om lugnanade till Chevy, för så nervös som hon va iår kunde jag inte drömma om.. Hon gnällde och skakade stackarn!! Måste blivit värre, men hur? :/

Nee, nu ska jag åka till m & p och hämta bilen, hade inte behövt haft skjuts hem egentligen.. Då jag bara drack 3 st 3,5er.. ;) Så kunde ju lika gärna kunnat låta bli dom.... :P. Lugnaste nyåret på braaa länge!!! :) Skönt!
Hade en riktigt bra kväll!

Ha en bra dag & god fortsättning!! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0