"den svenska avundsjukan"

Ja-a, jag säger då det.. Har faktiskt (tro det eller ej) börjat läsa lite på Kisses blogg. www.kissies.se .
Visst- Hon är som en liten barbie m stora boobs! ;)
Men hon är ju säkert den hon vill vara & se ut som!
Hon startade en blogg - blev känd!
Och efter jag läst hennes blogg tänkte jag.. Jisses- den svenska avundsjukan?
Folk skriver så mycke elaka och fåniga saker till henne..
Men det är ju bara för att hon har det andra vill ha?
Hon har så mycket pengar att hon kan shoppa för 10000kr på en dag. (hon skrev att hon shoppat för så mkt en dag, därför jag vet :p)
Vem vill inte kunna göra det? Ja, jag vill då kunna göra det..
Och det tror jag de flesta vill, men varför ska man missunna (heter det så? ;s) folk som har det 'gôtt ställt' ?
Även om vi/ni inte har det så, just nu.. vem vet- en dag kanske man blir rik?
Men som sagt - även om vi/ni inte har det så behöver man väl inte hålla på prata skit, skriva skit m.m om dessa människor - Just för att man vill ha det så?
Nej, var glad för deras skull..  ?!!
Eller?
Det var väldigt svårt att formulera sig 'rätt' men jag tror de flesta förstår ungefär hur jag menar?

Jag är rik på mina fina vänner, familj!!

Har jag rätt eller fel om detta? Kommentera gärna!

Nog om detta, ska strax åka ner till Sunne och göra lite ärenden.
Sen hem och fortsätta m att städa/tvätta..
Men är näästan klar ialf.
Sen ska jag ut på en promme med mina finfina vovvar :)

Och söta Linda: Krya på dej! <3

Ha en fin kväll, kanske återkommer! PUSS DA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0