yääyj!

Igår hade jag 39 läsare på min blogg & 71 sidvisningar, de va som tusan! ;)
Kul !! Trots att jag inte skriver något speciellt.

Godmorgon föressten,
Imorse när jag sov som goast (och orkade sova) så ringde Mickes väckarklocka - På 09.00 !!
Hallå, det är ju lördag :/
Menmen
, jag orkade ju inte somna om.. Så de var bara & klä på sig och gå upp!
Har druckit kaffe & ätit frukost!

alldeles underbart väder idag ju, mätaren visar på -9 grader!
ska ta och gå ut med hundarna strax,
sa till Micke imorse;
"Det är ju jätte fint promenad väder"
Men nääej...
Det är väl bara & gå ut med dom själv.
Igår 'hjälpte' ju mamma mig, eller ja.. hon vill väl gärna komma ut också.
Nu när hon inte har egen hund kommer hon väl inte ut lika mycket!

Så nu ska jag dricka upp det sista av kaffet & klä på mig!
Ha en bra Lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0