Varg

Har som sagt varit i Xär idag, var till ja- ett original kanske man kan kalla han! :)
Och med original menar jag absolut inget illa om nån tror det!
Pappa kände han tydligen lite grann och skulle dit & lämna tillbaka en bok,
Så mamma & jag passade på att bli med- Hade nämligen hört att han hade varghundsvalpar! ;)
Oh yes, det hade han .. Då menar jag varg, eller ja, varghybrider..
Jäklar så söta de var, dessutom väldigt glada prickar & verkade hur góa som helst.
Sen hade han en flock hästar som fick springa lösa!! :)
Endel av hundarna var också lösa..
Och en av hundarna hade medverkat i filmen Varg!
http://www.nwt.se/noje/article45021.ece
Ja, det var kul att åka dit :)
Och vilken supermysig hund Fräke var, stor som en varg ;)

På fm idag var jag till Sara på Kaffe & nybakade kärleksmums!
Sara & Daniel har varit här en sväng nu på kvällskvisten också, så idag blev det kaffe x 2 med Sara..
Annars tycker jag inte vi hinner se varandra på veckor..

Nu blir det slapp resten av kvällen, vänta på att gôbben ska komma hem!
.. Sen ska jag se 'de dära' solsidan alla pratar om!

btw, HippHipp igår.. varning för oxjärpar efter vägen.. hahaha!
Så dåligt att det är bra ;D.. men jag har ju kass humor så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0