frissad

Hemma igen, efter många timmar i Sunne!
Var superstressad innan jag åkte, knappt så jag hann städa färdigt.
Men med 'nöd & näppe' hann jag! ;) Gôtt!
Så fort jag kom ner till Sunne skjutsade jag Chevy till Micke!
Hon fick va med han på Bergqvist!
Sen åkte jag till salongen, mamma kom dit och hämtade Elis!
Så då var det äntligen time för egentid i salongen!
Gissa om jag blev trött, blir jag alltid där! ;)
Det är så skönt att bli ompysslad!

Var klar på salongen vid nästan exakt två, så då åkte jag och hämtade Chevy!
Vi for vidare till "mormor", Där gick vi ut & gick.
Är så bra för de har fått till en cykel/gångväg där, så man slipper vara mitt i vägen m hundarna!
Vägarna blir ju så mycke smalare nu med alla snövallar också! :/
Vi var väl ute över en timme, hundarna sprang lösa & busade + att vi körde lite träning!
Chevy är nog rätt så tämligt sleten, jagade snö som jag kastade i hög snö.. så hon fick jobba! ;)

Nu är jag hemma- ska alldeles strax sätta igång m maten. Kasslergratäng, recept från Svärmor! :)

Blir snart tokig på vår katt Rut, han trampar, trampar och trampar.... och så trampar han lite till!!!
Men älskar'n ändå... ;)

Kanske hörs senare,
Puss & Hej!


Slingor, ljusare. vi går väl mot vår ;)
Slingorna syns nog tyvärr inte så bra på bilden,
Men de vart bra!! :)
Kommer fortsättning om några veckor, woho! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0