Smällare?

Tänkte uppdatera lite igen, fast att jag inte gjort något speciellt... ;)
Fast jag bloggar om 'skit' har jag mellan 20-30 läsare varje dag, ibland över 30 !
Händer oftare att det är över 30.. Häromdagen hade jag 50 -
KUL!

Har ialf hunnit till kd en snabbsväng..
Nu tar jag mig ett glas vin & lite chilinötter! ;)
Och nej- jag tog aldrig ett vinglas igår..
Och jag tar mitt glas idag, för under helgen blire jobb! :)
Gör mig ingenting!

Tror de smäller smällare någonstans?
Eller vad de nu är som smäller som tusan!!
Onödigt om ni frågar mig, det finns de som har rädda djur..
Och jag är en av dem, fine om de smäller på nyår.
Men gör det inte annars !!??

Imorrn blire till frissan, alltså till min älskade vän & frisör Sara!

Elis gnäller och gnäller, stackarn- har en gumma som löper här hemma...
Han får nog sova över lite hos sin mormor snart. För hans och Chevys skull!

Nej, nu blire svensk maffia... tjing!

vedspis - Check! [x] ;p.

www.harkroppsverkstan.se/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0