dag + kväll

Gókväll mina kära!
Just kommit hem från en dag + kvällstur. = 7-20.
Det gick bra, men klart man blir ju liite trött :). menmen, hör till!
Micke skickade ett sms när jag var på jobbet;
"Jag vet inte om jag är hemma när du kommer hem, så jag gjorde o'boy & smörgåsar som står i kylen. Puss" 
aw, Färdigbredda smörgåsar & färdig o'boy! Lyxigt!
är alltid sugen på nått litet efter jobbet, även om jag ätit :s

Igår var det ju som sagt alla hjärtans dag, tror jag ingen har missat ;)
På fm städade jag lite & slappade,
Vid tolv tiden for jag ner till Sunne, fixade ett alla hjärtanskort & olika hjärtepraliner till Micke.
Sen skulle jag vänta på Linda utanför biblioteket och medans jag väntade passade jag på att gå in i skoaffär'n.
Skulle jag gjort det eller inte? Ja-a, inte vet jag.. Men nu står det ett par bruna uggs här också ;)
Men det var riktiga uggs nu!! Inga såna man trampar ner/trampar snett i.. Yepp, ett par riktiga helt enkelt! ;D
Jag kan inte säga att uggs är fina men inte fula heller, aja.. blir nog bra!!
Varma verkade dom vara ialf!
Sen vid ett var det åter igen kursdags! Det var intressant.
Efter kursen åkte jag direkt till jobbet för ett kvällspass! :)
När jag kom hem hade Micke gjort några vårrullar, gôtt!
När jag kom in i tvrummet låg det ett paket där, till meeej ;)
Och i paketet var det en pyjamas!! iie! Något jag vart tänkt att köpa länge.. :)
Men det värsta var- trodde inte vi köpte nått till varandra.. Så hade jag vetat hade jag köpt nått annat/nått mer till han.
Menmen, han fick faktiskt massa grejer förra året.. ;) Och då hade han glömt! hihi.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen & se på den hemlige miljonären!

Puss, hej

På paketet stog det;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0