Söndag!

GODMORGON!!
Jag som skulle sova lääänge idag, vaknade gôrpigg innan nio! :S
Tråkigt när man väl får sova hur länge man vill..
Men skönt att komma upp och 'ha' dagen! :)

Så nu sitter jag här i morgonrocken och dricker morgonkaffe.
Ska snart göra mej iordning för att åka en sväng te Xäär!

Igår kväll gjorde vi inte så mycket, jag tog mig några vinglas till matlagandet & maten!
Maten blev btw goood! ;)
Vi kollade på Melodifestivalen och var tôrrbôller ;p
Men fasen va gôtt de är att va torrboll "ibland" också... Hehe.
Händer väl ganska ofta men ändå!
Gick och la mig vid typ elva , :)

Idag är Micke kartläsare på Rally i Hällefors, håller alla tummar & tår!

Härligt väder idag, men när solen skiner syns det va skitiga våra fönster är! :s
.. Är väl enda nackdelen med att den lyser ;p

Ha en super bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0