Skit program?

Godmorgon,
Ni kan aldrig tro det, men jag sov till kvart över tio idag! F*n va gôtt !! :)
Hoppade in i duschen direkt, medans kaffet skulle bli klart!
Nu sitter jag här- just ätit frukost & är inne på andra koppen..
Fler blir det säkert, men mjölken är slut.. De är jämt lite illa da!
Jag älskar att sitta här och ta de lite lugnt på morgonen..
Vara lite för mig själv & dricka kaffe, de är morgonmys de!
+ att de spelar dålig musik på radion, kan bero på att jag har "fel" kanal inställd.. menmen!

Idag ska jag utanför Sunne Kommun och göra lite grejs.
Nu vart ni nyfikna va? ;p
Ni får inte veta mer heller.. :) nu var jag vääldigt elak!

Igår kväll hände inget spec,
Pratade nog mest i telefon..
Först med Linda, sen ringde en kär arbetskamrat till mig *glad*, efter det ringde Sara!
Sen sms mellan det med Anna!
Det var bannemej telefonkväll det, men de är alltid trevligt att prata med sina vänner!
Man ska vara glad för man har dom! *puss*
:)

Efter allt tjabblande hoppade jag in i duschen, sen vare dags för Big Brother-
Ja!! Jag vet att det är ett jäkla skit program (egentligen..)
Men jag är nog en skitprogramsmänniska!
man behöver inte ens tänka ;p. Missar du två program gör det inte så mkt, händer alltid samma... Nästan!

Nee, en till kaffekopp sen göra lite bleka/trötta ögon glada m mascara..
Och fixa ett par ögonbryn, fanken va tråkigt det är att bara ha halva öbryn! haha!
Illa det låter, men de är faktiskt så.... Vore skönt att bara gå upp utan att krångla med dom!
Tur det finns helgdagar å så, då man bara är hemma och får se ut hursom!! :)
Men vet ni vad? De finns de som har större problem än så, så jag gnäller inte !

Ha en fin snöig dag. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0