Rallyskogen

äntligen hemma efter en dag & en natt i Rallyskogen! :)
Det där med Svenska rallyt va nog inte riktigt min grej..
Brruuum-Brrumm-Brrumm.. Så såg man typ vardera bil nån sekund! :)
Det var mitt första Svenska Rally, kanske sista också...? ;)
Som tur var hade vi mammas & pappas buss där som man kunde värma sig i- eller ja, vara i mest hela tiden.. Haha! Så vi åkte dit på Torskväll och åkte hem igår afta!
Jag var duktig och körde :D, Så när vi kom till Sunne beställde jag pizza.. va längesen vi åt det!
Sen åkte vi hem till Soffan- åt & slocknade.. Vågar jag erkänna när..? :S.. Klockan var Lets Dance! ;p

Hade gärna velat till Selma igår på Top Cats, men hade ju ingen lust & var som sagt trött!
Tänkte ju mer eller mindre att jag bara skulle vila 'inför' selma när jag låg där i soffan men ;)
Jaja, är man pigg idag ialf.. Har varit vaken sen tjugo i åtta!
men imorn ska jag sova länge!!

Ikväll blir det lugnt, funderar på bio eller så. Mys ialf tänkerja! *

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0