Rally-Karlstad :S

Igår som sagt vaknade vi ju tidigt, åt 'helgfrukost' - Toast! ;)
Jag tycker det är helgfrukost, kändes liite lyxigare.. men bara lite!
Helgfrukost är väl egentligen ägg, bacon, frallor, youghurt.. Ja, allt? Eller va tycker ni? :)

Jaja, efter frukost & städning av hus åkte vi till svärmor & svärfar!
Drack kaffe & fick lite hjälp i planering! :)
Sen körde vi vidare mot Wienerkonditoriet & köpte semlor, åkte till Drugge & fikade!
Semlor är väl inte riktigt min grej, en halv räcker gott & väl!
Semeltårta (stavas det så? :s) är nog mer min grej, eller varför inte tvkaka eller vad den heter?!
Sen åkte vi hem & grejade lite.
Sen åter igen till Sunne, hämtade Drugge.. åkte till City & åt mat.
Sen åkte vi till Karlstad på Rally :O.. Okejokej, jag sa att det var sista gången igår..
Men vad skulle jag hitta på då? :p. Men nu var det RallyFärjestad travbana!
Var lite roligare, men fy f*n vad kallt det var!
Annars har det varit en lugn helg!
Landade i sängen direkt vi kom hem! :) mm!

Idag har vi haft en riktig slappmorgon, såg på en film vi hyrde igår (orkade inte se den igår)
Psalm 21, skräckfilm ska man ju inte se på morgonen/dagen ju.. men nu vart det så..
Vet inte vad jag ska säga om den, bra eller dålig.. hm!
Slappmorgon med Chips & film till frukost är ju riktig lyx?? :) eller ja, onyttigt.....

.. På tal om onyttigt har det varit en riktig sån helg .. huh, nästan så man får ångest!
Men ska ialf iväg & träna sen! ;)

Nej, jag önskar er en riktigt bra Söndag! Hörs! Puss!



Trevlig bild? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0