Linnea

det droppar ifrån taken.. Wiiiho!
Kanske är det på G att vända..?
Men jag vetetusan, de sa ju att det skulle bli sviinkallt i februari. :(
Vi får se - vädret kan vi ändå inte göra något åt, så de är bara att gilla läget ;)

Igår var det Måndag, igen.. :p
Det går så fort.. Fatta, redan inne i februari? :)
Jag jobbade 7-13.30 igår, direkt efter jobbet gick jag ner till Linnea!
Mycket trevlig eftermiddag där! <3
Var nog där i över tre timmar, men tror inte vi hann m riktigt allt tjöt ändå ;)
.. Sen hjälpte hon mig att bränna en skiva, Guld värt!
Har inte haft en skiva på gud vet vad va längesedan!
Vi får försöka få in en date till så vi hinner m allt !!
Men tyvärr känns det så "nu för tiden" att man inte hinner med allt man vill :S
Jag menar när jag jobbar måste jag oftast hem till hundarna direkt..
Sen ska man laga mat, kanske göra några hushållssysslor.. sen blev det visst kväll :O
FY, vá tråkig jag känner mig ... Ska försöka bättra mig :/

Jaja, efter jag varit hemma hos Linnea åkte jag hem & lagade mat ;p.
Potatismos & Lax i ugn, mums!!
Sen kom micke på hastigt att vi skulle åka på Bio - Gränsen.. Så efter mat & kaffe drog vi iväg! :)
Den var varken bra eller dålig.. Vet inte, svår att bedömma! .. Kanske 3 solar? Eller 2,5.. Nej, se den själva..
Man måste nog se den ialf... ;) men smaken är du ju som baken - Delad!! ;) ;)
.. Men bio är nog enda sättet för mig att se slutet på en film, haha!

Nee, snart dags att dra ut m hundarna, blir lite mer kaffe först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0