Halv åtta hos mig

Japp, då hade ännu en dag gått då.. Fort går de också!
jag har jobbat idag, efter jobbet åkte jag & mamma och handlade (inför rallyhelgen).
Sen åkte jag hem, åt mat & nu sitter jag här ;)
Inväntar tvprogrammet 'halv åtta hos mig' .. Det må vara tantigt men jag tycker det är ett ganska roligt program.
Och vad ska jag titta på annars? ;p
Just nu tittar på Dr Phil - Handlar om mobbning! Fy F*n säger jag bara, huuuh..
Va elaka barn kan vara!

Imorrn ska jag också jobba, men sen är jag ledig.
Tre dagar, inte dumt.. ;)

Snart alla hjärtans dag också,  firar ni?
Själv firar jag m kurs + en kvällstur på jobbet, hihi ;)
Brukar inte fira alla hjärtans dag nå speciellt heller så!

Nee, en rök sen fixa värme i stugan!

Puss, hej!

Har lite saker att se fram emot, ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0