fredag= Tacotime!

Dåligt med bloggande nu, men har helt enkelt inte haft tid eller ork! ;)
Just betalat månadens räkningar, skönt att ha det gjort!
.. Och öppnat en kall ;). mm!

Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo.. det har jag väl.
Men inga roliga saker,
Har jobbat, städat huset (även bäddat rent, gôtt!), efter detta tog jag mig en promenad m hundarna.
Sen förberedde jag inför tacosen vi strax ska äta!
Yepp, det är fredag.... tacos!
Det är nog som Linda säger, handlar man strax innan helg så ser man att de flesta faktiskt har laddat med tacos! ;) och jag är en av dom,
.. de är så gôtt så jag förstår.... :)
Vinter = Taco
Sommar = Grillat ..
Man får alltså en paus ifrån de några månader! :p

nu är det ledig helg!! 3 ledig till o med. Nästan ialf.. Några timmar på Måndag (för att jag är snäll?) ..

Vet inte riktigt vad det blir under helgen,
mer än "korvgrillkalas" vid sjön - bilåka!
Man kanske skulle prova på att sticka ut näsan på sunne när de är helg??
Men jag vet inte ja- kallt & jäkligt.. Bättre att gå ut på sommaren. Hehe!
Är det jag som blivit tôrr eller? :O
Nejda! Det kan ske jämt va som helst under helgen, håll i hatten!! :)

Ha en bra fredag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0