...

Ligger faktiskt redan i sängen.. :p
Micke är inte hemma, så jag tyckte jag kunde unna mig att ligga här och blogga tills han kommer hem :)
Tänkte att jag skulle försöka sova tidigt idag, men det vet man ju hur de brukar gå med de :/.

Idag har jag inte gjort så mycket.. Jobbade till tre så efter det handlade jag,
Åkte hem & gjorde mat - Ris, Brunsås & Kassler.. Gôtt dä! :)
Och viiips så hade klockan sprungit iväg..
Micke skulle till Sunne så jag passade på att bli med och hämta mitt H&M paket :))
Så nu har jag provat kläder, allt verkade bra.. men va två linnen som kommer komma i mitten av feb.
Jaja, den som väntar på ngt gott.. ;)

Nee, kom ju på att jag har en tvätt att hänga.. Upp & Hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0