en god middag

Nuu vart jag trött!!
Blir man alltid efter man ätit tycker jag..
Till middag idag;
Kycklingfilé (som jag marinerat), Hemmagjord klyftpotatis, Tzatsiki & 'tomat i ugn' ..
Och mums vad gott det blev- om ni frågar mig och om man får säga så. Hah! ;D
Nu vart det kaffe & mammas goda kanelbullar!
.. Och fyy vilken onyttig kväll. Tjiho! ;)

Har ni några förslag på vad jag ska göra till middag imorn?
Dålig fantasi .

Idag har jag inte hunnit göra så mycket.
Har jobbat till tre..
Nu väntar 2 lediga dagar, lyx om ni frågar mig!
Lyx eftersom det är 2 lediga veckodagar..
Brukar inte vara ledig mer än en annars tycker jag!
Men det har jag mig själv att skylla!
Jag brukar oftast ta xtra om jag lyckas vara 2 ledig! :)

Min lediga dag börjar hos Johanna, ska dit och fika på fm!
Kommer nog bli kanon trevligt!
Annars har jag inget planerat dessa dagar- tänker nog inte att ha det heller!
Sådeså!! :)

Ne, nu ska jag se på sveriges mästerkock & dricka lite mer kaffe..
Eller om man skulle ta sig ett glas vin tro, såhär mitt i vecka! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0