baka, städa, slappa

Hola!
Nu äntligen har jag slagit ner ändan i soffan!
Har jobbat idag ~ 7-13.30 ..
När jag bytte av med Linda så frågade hon vad jag skulle göra när jag kom hem, mitt svar var; Bara slappa!
Åh ikke heller att jag gjorde, drog igång med att städa.. Så nu är det skurat och allt.. igen!
Gjorde det ju i Fredags men, jag tror inte man kan göra det för ofta...? ;p
Sen bakade jag - 'Lindas Hallonkaka' & Kladdkaksmuffins!
Så nu tycker jag att jag kan ta kvällen med gott samvete!! :)

Elis gnäller & gnäller, tycker jätte synd om sig själv!
För att? Jo, för att Chevy är på g med löp! Tjoho- va kul vi ska ha!
Tur att Elis har en mormor som tycker om att ha han, oftast ialf! :)

Ne, ska man ta en liten lur i soffan innan  man lagar mat tro?
Hmm! Mja!

Måndag tycker jag är lite som Söndag!
Måndagsmys är grejen, då skare va lite slappt!

Ha en fin kväll. :-*




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bild :)

2011-02-09 @ 11:11:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0