noll i säkerhet

Mjää.. Har jobbat tills 13.30 efter det åkte jag och tog ut pengs och drog vidare till en som heter Bo-Lage, kan ni gissa vem/vart det är? höhö, vitsig jag var nu....

Köpte tre apor, aldrig provat det. men många andra verkar ha gjort det, så frågan är- är det så gott nu då?
Fasen om det inte är det... ;p

Har just stekt kôrv till Micke, själv hade jag redan ätit..
Och konstigt nog var han hungrig så fort han såg mig... hah!

Jag vill bara meddela att vägen till oss är det noll i säkerhet att åka på nu.
Herrejisses!! Ploga?!
Eller gör dom inte de nu kanske, när det snöar?

Och sen ska jag i ärlighetens namn säga att jag inte går ut på någon promenad nu.
Känns lite riskabelt att gå längs storvägen här när det kommer stora lastbilar & vanliga bilar och sladdar omkring.
Sen kan jag inte gärna ta bilen heller, kom upp för backen här på 5-6e försöket.. med Mickes hjälp!
Så vi går ut och busar istället.
Micke hade busat ute med dom en timme förut, Elis som annars brukar frysa hade blivit sur på Micke när de gick in.....

Nu är jag ledig i tre dagar, känns som jag aldrig jobbar nu ju! :O
Men blir väl så på 50%
Har ju varit ledig 4 dagar och jobbat 2 och nu ledig 3.....

Kommentarer
Postat av: emmi

Dagens länkar är nu uppe och en ny tävling är redan igång! Vann du? Anmäl dig igen! Vann du inte, vad väntar du på? =)

Direktlänk: http://fashiontwisted.com/2011/december/dagens-lankar-ny-tavling-8.html#comment

För större vinst chans sänd fler kommentarer, kram!

2011-12-09 @ 15:29:22
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Anonym

haha elis är som thelma hon blev också sur när vi gick in stod vid dörren och gnällde som en tok, även fast jag byggt en snökoja till henne =)



haha o ja M jackson likheten syns direkt! =)

2011-12-09 @ 15:42:50
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0