langa bingolotter

Det blåste rätt igenom hela skallen på mig när jag var ute och gick nu..
Så förmodligen har det lilla som fastnat inför provet blåst iväg, någonstans i skogarna i Årås.
SÅ- om någon hinner ifatt det, kom hiiit mä'et.

Just som vi kom hem och jag hade gömt lite köttbullar till hundarna kom mamma & pappa.
Mamma: vafan, har du jämt varit ute å gått?
Jag: Japp
Mamma: Jag skulle ju hämta Chevy & gå med henne hade jag tänkt.
Jag: men hon går nog gärna igen! :)
Så nu vart Elis och jag ensamma...
Micke är på kurs!

Mamma skulle langa bingolotter åt mig.....
Hon är ju liksom äldre än jag?! Och då är det lagligt att spela.
Näe, men ... Då slapp jag åka ner till Sunne.
För ikväll ska jag spela Bingo... Jag behöver att vinna.
Så de är inte så att jag är tant eller nått, näe... inte alls va...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0