Glint

Å hej å hå!

Dricker lite kaffe, just ätit lunch. Potatismos & ugnsstekt falukôrv! Mums!
Jag väntar på att vi ska gå ut och gå med hundarna, bad Micke om hjälp idag faktiskt.
Jag vill inte ta båda samtidigt då de är svinhalkigt!
Och helst inte gå två ggr när de är så glint ute, men vi skulle ta bilen sen och gå någonstans där de kanske är mindre glint.
Dom har inte velat ut på hela dagen, typ vänder i dörren.
Det är väl för blött & kallt... så då lever man rullan inne istället, tydligen! ;p

Helgen då;
Vi hade chaufför på Chevan, Theréese var så snäll & körde.
Jag, Micke, Sara, Daniel & morbror!

Mådde väl som jag förtjänade igår, eller ja så mycket förtjänade jag faktiskt inte.
vart inte många knop för oss igår... soffa, åt mat, tv, sov.... Så gick de runt hela dagen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0