diskuterar...

Jobbat idag, en extra tur.
Skulle ha varit ledig måndag, tisdag & onsdag men tog xtur idag och på onsdag.
samt i Lördags då, när jag jobbade dubbel.
Konstigt nog har jag inte känt av de än, brukar man göra efter dubbelturer tycker jag!
Men de är ju bra att jag inte gjort de :)

Men imorn är jag ledig iallafall och till morgonen ska jag sooooova!
Sen får Linda lov att bjuda på kaffe på eftermiddagen! ;) Äntligen!

Bäst att passa på att jobba nu när jag har jullov ifrån skolan!!

Vi diskuterade förut;
Micke: Vi går och lägger oss snart va?
Jag: Men hur gick det med golven då? *blink* (han skulle dammsuga & skura)
Micke: Jaa.. just ja... ehrm... hm...
Jag: Får ta de imorn, dammsuga och skura... huset alltså.
Micke: Hela huset?!?! Det var ju bara en fläck... räcker ju om jag skurar där typ...
Jag: Hahaha! Men en fläck? Och sen lär du ju dammsuga innan du skurar....
Micke: Hmmm...

Hoppsan, så går det när man festar till de darling! ;)
Och nej, jag är inte så elak som det låter....
(det var ju alldeles nyyystädat....)
Jag kan nästan gissa på att jag är snäll och gör de själv, faktiskt.
Hums!




Jag tror den här bilden kan passa inlägget..... ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0