ansiktsvecken

Och där var min jobbhelg slut och jag är ledig tom Torsdag! Wiho!
Eller ja, ledig. Skola & grejer.. menmen! :)

Slutade 13.30 åkte till mamma & hämtade Chevy.
Eller ja, skulle hämta...
Mamma sa att hon skulle duscha henne innan så åkte och handlade och hämtade henne efter.
Nyduschad och klar. Thanx! ♥

Sen vare bara hem och ut och gå med 'stôllen'/Elis! ;)
Det spöregnade verkligen, vi var jätteblöta när vi kom in.... Jäjä!
Då promenadvägrar han inte minsann! ;)

Nu har jag just dammsugit och tvätta elis "ansiktsveck".
Har ett schampoo + vatten först på en kompress, sen "sköljer" jag av med vatten, torkar torrt och har i något slags puder. Som suger upp fukten som hamnar i vecken!
Han blir ju så illa röd och det luktar inte gott.
Men de här är faktiskt jättebra! :)
Hade tänkt ha en pevaryl kur under tassarna också, är såå rött nu!
Men ingen idé så länge de är sånt här väder.
Får vara noga med att torka han när han är blöt nu & ta pevarylen sen.

Ha en fin kväll. Puss!

Hm, såg att ni fått tre nästan likadana inlägg också...
Men de var för att bloggen krångla här om kvällen.
Och jag trodde inte att de blev inlagda. jaja, inget att göra åt!


Naaajs sovstajl.


Kommentarer
Postat av: Linda

Dom verkar ha samma sovstil, hon o Elis... ;)

Sötnosar!

2011-12-03 @ 20:50:30
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0