Första omgången!

Vilken regnig dag hörrni ...
Har ialf jobbat till halv två, efter jobbet åkte jag till Linda på kaffe & jätte goda bullar! :)
Det var jätte längesedan vi träffades på "riktigt" (som hon själv skrev i sin blogg idag, ni som läser den), kalasade väl på fryksdalsdansen men det gills inte ;)
Sen åkte jag hem och gjorde lite mat- Makaroner o falukorv :p .. Som sagt ingen "avancerad" mat än.

Nu har jag kört igång första omgången i diskmaskinen ;)
Ska diska allt innan de åker in i skåpen,
WIIIHO! Va lyxigt det kändes hörrni ;)

Nu ska det spacklas, sen på tapet.
Sen tak/golv/panel lister och lite kakel runt o under vedspisen.
Lite mer el som ska kopplas..
Och sen är det väl bara att "flytta" in , de är väl det roligaste?? ;) ..
Tänk er att kunna koka kaffe i köket istället för i tv rummet :p
Men när köket är klart är det inte slut med projekt, eftersom köket blev större vart det ju ett "halv nytt" rum. Där ska det ju också göras iordning! Sen får det va bra ett tag... ;)
Det rummet är det vi har alla pärmar- räkningar och så i .. De är också i tvrummet för tillfället.
Ska bli så skönt att få iordning allt !

Imorgon ska jag till Karlstad med Elis, ta nya prover och EKG! *Håll tummarna för oss*
Sara blir med som sällskap, snällt!!

Jaja, Hur har er dag varit?

Hoppas ni får en bra kväll, Puss :-*

Kommentarer
Postat av: Johan

Min dag har varit bra :) vad gör du nuförtiden då? Bor du kvar i Sunne eller?



Have a nice evening :)

2011-08-10 @ 20:20:35
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag jobbar på ett äldreboende & Ja, jag bor kvar i Sunne. Eller ja, bor på en gård utanför :) själv då?

2011-08-11 @ 12:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0